Zdolność dzięki której posiada się na dłoniach dwa otwory gębowe oraz jeden duży na klatce piersiowej, które mieszają glinę z chakrą. Dzięki temu potrafi tchnąć życie w glinę, formując ją na kształt różnych zwierząt, które potem używa się do walki. Potrafi się zwiększać ich rozmiary, w zależności od tego ile chakry im przeznaczono, czasem dzieła są tak duże, że używa się ich jako środka transportu. W dowolnym momencie można je zdetonować, a siła ich eksplozji jest zależna od ich wielkości albo ilości. Słabością tej umiejętności jest fakt, że do jej stosowania konieczna jest glina.
KATSU
Umiejętność tylko dla klanu Douhito. Składając jedną pieczęć możemy wysadzić od jednego stwora z gliny do tylu ile w danym momencie stworzyliśmy, dzieje się to za pomocą telepatii. Niektórych bomb nie możemy wysadzić w ten sposób.
PN: 0 dostaję ją każdy członek klanu Douhito
Chakra: 0
WARAKUCHI
Technika polega na zjedzeniu sporej ilości gliny nie przez otwory gębowe, lecz przez swoje własne usta. Zjadając glinę połykamy ją i przetrawiamy. Dzięki Kekkei Genkai klanu Douhito glina z chakrą łączą się. Wtedy Deidara potrafi wypluć ogromne ilości gliny przez usta, lub uzupełnić jej braki w organizmie.
PN: 3
Chakra: 0
NADARE MASUNENDO
To Jutsu pozwala na wyplucie masy gliny, która od razu formuję się w lawinę materiału wybuchowego. Gdy chcemy stworzyć swoje ''dzieło'' z gliny trzeba to robić góry, bo przy takiej masie wybuchowej może to być niebezpieczne.Można też technikę zastosować by zrobić pole minowe wypluwając lawinę gliny na dany obszar.
PN: 3
Chakra: 100
SUZUME KIBAKU NO JUTSU
Jedne z najmniejszych wytworów z gliny - ptaki. Nie są szybkie ani też ich wybuch zadaje małe obrażenia. Jednakże nadrabiają czasem ich wytworzenia.
PN: 3
Chakra: 10/1 ptak
KUMO KIBAKU NENDO
Podstawowe Jutsu Deidary. Tworzymy małe pająki z gliny, są one bardzo szybkie i same znajdują naszego przeciwnika posługując się węchem. Ponieważ są małe można nimi również rzucać.
PN: 5
Chakra: 25/1 pająk
NENDO BUNSHIN NO JUTSU
Tworzymy klona z gliny. Posiada 1/10 siły oryginału. Nie może używać technik. Gdy zostanie trafiony można go wysadzić, jednak i to nie da zbyt dużego efektu. Jutsu raczej stosowane by oddalić się od przeciwnika.
PN: 10
Chakra: 500
TAMA BAKURETSU NO JUTSU
Gliniana rybka^^. Można ją wpuścić do wody. Sama znajduje swój cel jest praktycznie niezauważalna
PN: 3
Chakra: 20/1 rybka
DAIFUKUROO NO JUTSU
Najpierw tworzymy małą sowę, a potem powiększamy ją za pomocą Chakry. Duża sowa służy raczej jako transport. Nie jest zbyt szybka i lata powyżej wysokości drzew, przez co jest mało użyteczna w walce. Kosztuje sporo Chakry, lecz jej czas wytworzenia jest krótszy niż przy innych wierzchowcach.
PN: 15
Chakra: 5000
TAKA KIBAKU NO JUTSU
Najszybsze twory z gliny. Są to średniej wielkości ptaki ich siła wybuchu jest spora.
PN: 25
Chakra: 100/1 ptak
MIMIZU NO JUTSU
Tworzymy małą gąsienicę z gliny która wchodzi pod ziemię. Pod ziemią powiększa się, wychodzi i owija się w okół przeciwnika uniemożliwiając mu ruch. Można ją wtedy wysadzić. Przeciwnik jest w kawałkach.
PN: 35
Chakra: 1000
HOOIKAU NO JUTSU
Koniki polne zrobione z gliny. Można zrobić ich mnóstwo. Bardzo trudno przed nimi uciec. Nawet się nie zorientujemy a mogą siedzieć już na naszych plecach. Po mimo, że są małe robią naprawdę niezły wybuch.
PN: 15
Chakra: 15/1 konik
DAISHI NO JUTSU
Najpierw tworzymy małego ptaszka, po wykonaniu dwóch pieczęci powiększa się do sporych rozmiarów. Jest szybki i zwinny. Może być przepełniony ładunkiem wybuchowym.
PN: 25
Chakra: 5000
SANOOCHI NO JUTSU
Gliniany ptak. Można na nim podróżować i w razie zagrożenia eksplodować go. Jest szybszy i większy od glinianego orła.
PN: 25
Chakra: 5000
NAASAI NO JUTSU
Dziwny skrzydlaty twór. Jest bardzo szybki, a swoim wybuchem powoduje duże zamieszanie. Trudno go trafić.
PN: 25
Chakra: 5000
FUTATSU HEBI NO JUTSU
Z otworów gębowych wychodzą dwa bliźniacze węże która oplatają się w okół kostek przeciwnika. Jeśli wąż zostanie przerwany, to nie nadaje się już do użytku.
PN: 15
Chakra: 250
IBAKU BUNSHIN
Dobra technika klanowa. Członek klanu tworzy własną replikację. Ta następnie zjada glinę mieszając ją z Chakrą, co daje w efekcie bombę o niezwykle dużym zasięgu rażenia. Detonacja trwa tylko kilka sekund. Jutsu używane też by móc uciec z pola walki.
PN: 35
Chakra: 3000
C1 - BAKUDAN
Tworzymy małe bomby w postaci żuczków . Po przez włożenie w nie chakry C1, użytkownik kontroluje je i tworzy wybuch w dowolnym momencie.
PN: 5
Chakra: 100/10 żuczków
C2 - RYUU
Za pomocą dwóch otworów gębowych tworzymy wspólne dzieło. Wtedy powstaje ogromny smok z gliny. Stworzony przez nas smok jest prawdziwym arsenałem broni. Może przerabiać swój ogon na miny i wystrzeliwać z pyska mniejsze stwory z gliny, które zadają spore obrażenia. Smok wykorzystuje do tego masę swojego ciała.
PN: 35
Chakra: 1500
C3 - #18
Jest to zniekształcony ptak. Jest on asem Deidary. Gdy Deidara wypuści go ptak przez chwilę unosi się w powietrzy, po chwili powiększa się do wielkich rozmiarów i spada w dól robiąc wielką siłę zniszczenia.
C4 - GARUDA
Najpierw zjadamy glinę, potem ją wypluwamy w postaci ''glinianego jeziora''. Z tego jeziora tworzy się nasza podobizna która jest dziesięciokrotnie większa. Olbrzymi klon nadyma się i po chwili wybucha. Siła wybuchu jest bardzo duża.
PN: 40
Chakra: 10000
YAIZOU NO JUTSU
Jest to mini-smok wypuszczony z pyska C2: Ryuu. Sterujemy nim za pomocą naszej woli. Jego wybuch jest nawet spory.
PN: 15
Chakra: 500
NUADE NO JUTSU
Tym razem tworzymy coś w kształcie smok-świni która również jest wypuszczona z pyska C2:Ryuu. Ta oto ''świnia'' jest wolniejsza niz pozostałe stwory z gliny, za to nadrabia siłą wybuchu.
PN: 15
Chakra: 500
HOOKAI NO GIJUTSU
Najpotężniejsza technika klanu Douhito. Po rozerwaniu więzów z otworu gębowego na klatce piersiowej karmimy ją gliną. Ciało rozpada się i zamienia w niedużą kulę która eksploduje. Zasięg tej techniki obejmuje 10km. Po użyciu tej techniki wykonawca ginie. Szansa na przeżycie tej techniki jest jak 1/100.
PN: 50
Chakra: 25000
Imię: Matej
Nazwisko/Klan: Uchiha
Ranga: I Raikage | Lider Anbu
Dodatkowa ranga: Medic Nin / Zaawansowany misjodawca
Wioska/Organizacja: Kumo Gakure | Anbu
Kekkei Genkai: Eternal Mangekyou Sharingan
Umiejętności: Ura Renge | Regeneracja Chakry 3 lv
Bijuu: Hachibi
Natury Chakry: Suiton Katon Raiton Fuuton Doton
Chakra: 200.000
PN: 30
Jutsu:
Ranga D:
Nemuri (100) | Kawarimi no Jutsu (30) | Kai (50) | Henge no Jutsu (30) | Gouken (0)
Ranga C:
Doku Kiri (700) | Karuto no Tayori (10) | Konoha Reppuu (0) | Konoha Senpuu (0) | Nehan Shouja no Jutsu (1.000/1 osoba) | Omote Renge (0) | Shishi Rendan (0) | Shunshin no Jutsu (100)
Ranga B:
Bakuretsufuu (100) | Choujuu Giga (2.500 ptak,1.000 lew,500 wąż,100 mysz) | Hari Jizou (2.500) | Kage Bunshin no Jutsu (1.000/1) | Kawara Shuriken (1.000/15) | Konoha Gouriki Senpuu (0) | Konoha Shofuu (0) | Kuchiyose no Jutsu Węże | Meisai Gakure no Jutsu (1.000) | Rasengan (10.000)
Ranga A:
Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu (10.000) | Jubaku Satsu (10.000) | Kokuangyo no Jutsu (10.000) | Tajuu Kage Bunshin no Jutsu (50.000/100 klonów) | Rashoumon (20.000) | Oodama Rasengan (25.000)
Ranga S:
Hiraishin no Jutsu (5.000) | Sanjuu Rashoumon (50.000)
Suiton:
Kirigakure no Jutsu (900) | Suikoudan no Jutsu (5.000) | Suijnheki (5.000) | Mizuame Nabara (1.000) | Daibakufu no Jutsu (5.000) | Goshoku Zame (3.000) | Bakusui Shouha (55.000)
Katon:
Karyuu Endan (5.000) | Hai Seki Shou (35.000)
Raiton:
Chidori (10.000) | Chidori Nagashi (50.000)
Doton:
Shinjuu Zanshu no Jutsu (500) | Retsudo Tenshou (500) | Doro Gaeshi (600) | Iwa Yado Kuzushi (8.000) | Doryuudan (3.000) | Doryuu Taiga (7.000) | Doryuu Heki (5.000)
Fuuton:
Kamaitachi (1.000) | Daitoppa (5.000) | Dai Kamaitachi no Jutsu (5.000) | Kaze no Yaiba (10.000)
Jutsu Kekkei Genkai:
Mangekyou Sharingan (100.000) | Amaterasu (100.000)
Medic Jutsu:
Shikon no Jutsu (100) | Chiyute no Jutsu (5.000) | Chakra no Mesu (1.000) | Chuusuuei Biribiri (1.000)
Jutsu powiązane z wężem:
Senei Jyashuu (3.000/3 węże) | Senei Ta-Jashuu (10.000)
Kasa: 74.250
Ekwipunek: 100 kunai , 100 shuriken , Duża parasolka naładowana 500 senbon , 100 senbon , haridoku , 10 kartek wybuchowych , wachlarz , katana , 50 bomb dymnych , 10 demonicznych shurikenów , 10 pustych zwoi , 100 pustych kart , 100 pustych kartek , 100 atramentów , 300 makibishi , Łańcuch - 8m , 100 kunai Yondaime z notką Hiraishin , 50 kunai kabuto
Drużyna: brak
Sensei: nie dotyczy..
Walki:
- Przegrane: 0
- Wygrane: 0
- Zremisowane: 0
Misje:
D-0/C-0/B-0/A-0/S-0
Dane misje:
D-0/C-0/B-0/A-0/S-0
Offline